top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תלימור לב

במה מסייע מגע לחולי סרטן

עודכן: 19 בספט׳ 2023

המגע הוא צורך אנושי עמוק. שמשותף גם למשפחת היונקים. כמה שאנחנו אוהבים חיבוק.

תינוקות זקוקים למגע כמו אויר. כאשר קשה לילד, הוא רץ להתנחם בחיבוק.

לאנשים המתמודדים עם מחלה זהו זמן קשוח, מעייף ומלחיץ.

המגע עוזר. הוא מרגיע, מנחם ומביא הקלה בעת כאב.


חולים אונקולוגים עוברים טיפולים רבים ולא פשוטים שיש להם תופעות לוואי. יש החווים בחילות, עייפות, חולשה, נוירופטיה, תחושת שריפה בכפות הרגליים, גלי חום, כאבים. אני זוכרת אותה, אישה מיוחדת, שליוויתי לפני כמה שנים את תהליך החלמתה.. תוך כדי טיפול, דיברנו על החיים, על מה שטוב בחיים שלה. על הדאגה ועל התקווה. הטיפול בה הקל על הכאב ועל החרדה מתוך השיחה, המנוחה והמגע בכפות הרגליים.. לפעמים הייתי פוגשת במשמרת במרפאה שבעה מתוך שמונה מטופלים שהתמודדו עם סרטן. מטופלים שנגעו מאד לליבי... אני מטפלת כעשר שנים ברפלקסולוגיה ובהילינג, מקשיבה, תומכת ומלווה. בעזרת הרפלקסולוגיה ניתן לאבחן דרך כפות הרגליים, כך אפשר להתאים את הטיפול למטופל באופן אישי בצורה המיטבית.

הטיפול מסייע לניקוי רעלים, להמרצת הדם, להזנת התאים. התהליך מסייע לגוף לשקם את עצמו, תוך חיזוק המערכת החיסונית ושיפור השינה, להרגעה.... הילינג מאזן אנרגטית ומחולל תהליך באופן עמוק.


חשוב לי לציין שאני לא מאמינה בטיפול שמכאיב, לרוב הטיפול נעים ומרגיע.

אם יש נקודות כואבות שחשוב שאגע בהן, אעשה זאת בהדרגה. באופן קשוב, מכבד. לפעמים יהיו ריאקציות וזה סימן שהטיפול עובד...


מאחלת לכם בריאות טובה במהרה,

לימור


27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ראש כרוב

הראש הזה, הנמצא הכי גבוה בגוף זקוק לפעמים לחמלה. תראו אותו - מלא מחשבות, נפוח מחשיבות ורוצה לנהל את העולם... עניין מעייף מאד. הוא עייף, וכל כך רוצה לנוח ולשחרר, וכמה זה קשה. הנה לדוגמא - אלו שעובדים

bottom of page